ویندوز می تواند به صورت بصری هر فضای دلخواه خود را در یک اتاق ایجاد کند - و کلمه عملی در اینجا آمده است: بصری. دوبل کردن روی گلدان های شیشه ای یکی از رازهایی است که این امر را درمان می کند. U. در حالی که سبک صرفاً موضوع سلیقه ای است ، ممکن است بخواهید از گزینه های دیگر بهتر مطلع شوید. به خصوص اگر در پیدا کردن شرکتی که Temper furnace Price گران باشد. یک راه حل موقت پس از این اتفاق ، یافتن شرکتی است که سوراخ های هوای ریز هوا را در شیشه حفر کند تا امکان تهویه را فراهم کند.

این به طور غیرمستقیم ساییدگی و پارگی وسایل را به هزینه انرژی شما اضافه می کند. وقتی به ویندوز در خانه فکر می کنیم از نظر بهره وری انرژی فکر نمی کنیم - از نظر سبک فکر می کنیم. با این حال ، شما می توانید یک صفحه شیشه ای با درجه STG 33 سفارش دهید که در صورت دو برابر شدن در IGU ، یک دسی بل یا دو را به دست می آورید. در اینجا محبوب ترین ها وجود دارد: عایق شیشه ای - (IGU) واحد شیشه عایق بندی شده (IGU) عایق بندی شده شیشه ای عایق (SIG) ترموپان با هر کدام از IGU (یا هر چیز دیگری) که با آن بروید. نتیجه در صورتحساب انرژی شما بسیار قابل توجه خواهد بود. یک روش دیگر وجود دارد که ویندوز می تواند بر فضای یک اتاق تأثیر بگذارد ، و لزوماً یک نکته مثبت نیست. برای عملکرد صحیح آنها باید هوای محکم داشته باشند و چگالش شفافیت آنها را خراب می کند. وزارت انرژی می گوید که پنجره ها می توانند بین ده تا بیست و پنج درصد قبض های گرمایشی و یا خنک کننده شما را تأمین کنند. سرانجام ، حتی با موارد خریداری شده مهر و موم شده مهر و موم شده ، مهر و موم های محیطی می پوشند و باعث تراکم می شوند. ضمانت نامه ها در هر جایی از ده تا بیست و پنج سال است. یک صفحه معمولی از شیشه دارای رتبه تقریبی 22/25 است ، و اگر این قطعات در یک واحد دو جداره ترکیب شوند ، امتیاز تقریباً 27/32 خواهد بود.

اینها در قسمت "نصف صورتحساب های انرژی شما با نصف کردن بالا" قسمت 2. این واحدها به عنوان واحدهای دو جداره در بریتانیا خوانده می شوند (یک لعاب با شیشه کار می کند) ، اما در آمریکای شمالی برخی از سردرگمی ها در مورد اصطلاح استفاده وجود دارد. . شیشه انتقال صدا (STG) دارای رتبه بندی در آن است که نشان دهنده میزان متفاوت بودن سر و صدا است که شیشه از طریق آن اجازه می دهد. اگر در یک شهر یا خیابانی که شلوغ تر شده است زندگی می کنید ، پس از نصب IGU ها ، مطمئناً صدای کمتری در خانه خود خواهید دید. آیا تا به حال نزدیک به یک پنجره در روزهای زمستان نشسته اید و متوجه شده اید که میزان سرماخوردگی که از طریق آن گلدان های شیشه ای سرچشمه می گیرد چیست؟ به همین ترتیب در تابستان وقتی سعی در خنک شدن دارید ، نیمی از گرمای اتاق از آن شیشه های تابشی تابش می کند. ویندوز می تواند ظرافت را به یک خانه بیفزاید ، یا اگر ترجیح می دهید آنها می توانند یک احساس دنج کابین یا به تازگی ایجاد کنند ، این احساس گسترده از عدم وجود ویندوز وجود دارد. خوب ، در حالی که این سرمایه گذاری ارزش قابل بازخرید آینده را به خانه شما می بخشد و بلافاصله پول زیادی را در صورتحساب انرژی شما پس انداز می کند - با این وجود برای هزینه اولیه ارزان نیست.

در صورت نصب IGU به دلایل مرتبط با انرژی ، بیش از یک امتیاز در نظر گرفته می شود و بیش از یک نوع عملکرد ، شیشه و سبک وجود دارد. سیستم خرید یک واحد کاملاً از پیش ساخته شیشه دو جداره تنها راه پیش روی است ، زیرا اگر خودتان یک صفحه دوم اضافه کنید ، با چگالش بین صفحات رنج خواهید برد. دپارتمان حتی تا آنجا پیش می رود که می گوید گرما از طریق پنجره های شیشه ای می تواند باعث شود واحد تهویه مطبوع شما دو یا سه برابر سخت تر از موارد دیگر باشد.